1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Okuloncesikolik.com internette öğretmenler için gerekli olan etkinlikleri, tutanakları ve gereken evrakları toparlayarak, ziyaretçilerine sunmayı amaçlayan; internet üzerinde Güvenli İnternet kampanyasını destekleyen bir forum eğitim sitedir.
    Uyarıyı kapat
  3. Merhaba okuloncesikolik.com kullanıcıları sitemize destek olmak için konulara cevap yazarak bizlere yardımcı alabilirsiniz.
    Uyarıyı kapat

Mavi Yunus Rubi Robo Seti Eylül Ayı Günlük ve Aylık Planı

'GÜNLÜK PLAN ÖRNEKLERİ' forumunda Okulöncesikolik tarafından 25 Eyl 2017 tarihinde açılan konu

Bu Sayfayı Paylaş

  1. Okulöncesikolik

    Okulöncesikolik Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    20 Tem 2017
    Mesaj:
    429
    Alınan Beğeniler:
    15
    Mavi Yunus Rubi Robo Seti Eylül Ayı Günlük ve Aylık Planı -



    Etkinlik 9–B: BENİM YAPBOZUM

    Etkinlik Çeşidi: Oyun ve Matematik (Bütünleştirilmiş Büyük Grup Etkinliği)

    Yaş Grubu (Ay): ………

    KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ

    MOTOR GELİŞİM

    Kazanım 4: Küçük kas kullanımı gerektiren hareketleri yapar.

    (Göstergeleri: Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir. Malzemeleri yapıştırır.)

    BİLİŞSEL GELİŞİM

    Kazanım 1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir.

    Kazanım 1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir.

    (Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır. Dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.)

    Kazanım 4: Nesneleri sayar.

    (Göstergeleri: Saydığı nesnelerin kaç tane olduğunu söyler.)

    Kazanım 15: Parça-bütün ilişkisini kavrar.

    (Göstergeleri: Bir bütünün parçalarını söyler. Parçaları birleştirerek bütün elde eder.)

    DİL GELİŞİMİ

    Kazanım 4: Konuşurken dilbilgisi yapılarını kullanır.

    (Göstergeleri: Cümle kurarken isim kullanır.)

    Kazanım 5: Dili iletişim amacıyla kullanır.

    (Göstergeleri: Konuşma sırasında göz teması kurar. Konuşmayı başlatır. Konuşmayı sürdürür. Konuşmayı sonlandırır. Sohbete katılır. Konuşmak için sırasını bekler.)

    Kazanım 6: Sözcük dağarcığını geliştirir.

    (Göstergeleri: Dinlediklerinde yeni olan sözcükleri fark eder ve sözcüklerin anlamlarını sorar. Sözcükleri hatırlar ve sözcüklerin anlamını söyler. Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır. Zıt anlamlı sözcükleri kullanır.)

    Kazanım 7: Dinledikleri/izlediklerinin anlamını kavrar.

    (Göstergeleri: Sözel yönergeleri yerine getirir. Dinledikleri/izlediklerini açıklar. Dinledikleri/izledikleri hakkında yorum yapar.)

    Kazanım 8: Dinledikleri/izlediklerini çeşitli yollarla ifade eder.

    (Göstergeleri: Dinledikleri/izledikleri ile ilgili sorulara cevap verir.)

    Kazanım 10: Görsel materyalleri okur.

    (Göstergeleri: Görsel materyalleri inceler. Görsel materyalleri açıklar. Görsel materyallerle ilgili sorulara cevap verir.)



    ÖĞRENME SÜRECİ

    • Çocukların vesikalık fotoğrafları fotokopi makinesi ile büyütülür. Daha sonra her bir resim dört ya da beş parçaya bölünür. Çocuklardan masalara yerleşmeleri istenir. Her birine kendi fotoğrafının yapbozu verilir. Çocuklardan resimlerin yapbozlarının parçalarını saymaları istenir. Her biri kendi yapbozun parça sayısını söyledikten sonra onlara, “Şimdi her bir parçayı birleştirerek bir bütün resim oluşturmanızı istiyorum. Resmin bütünü oluşturmak için sizlere renkli dosya kâğıdı ve yapıştırıcı vereceğim. Birleştirdiğiniz parçaları bozmadan renkli kâğıt üzerine yapıştırmanız gerekiyor.” denilir. Çocuklar parçaları birleştirip renkli kâğıt üzerine yapıştırdıktan sonra çalışmalar sergi alanına alınır.
    MATERYALLER

    • Çocuk vesikalık fotoğrafları
    • Fotokopi makinesi
    • Makas
    • Yapıştırıcı
    • Renkli dosya kâğıtları

    SÖZCÜKLER

    · Yapboz



    KAVRAMLAR

    • Miktar: Parça-Bütün
    • Sayı / Sayma: 1-20 arası sayma


    AİLE KATILIMI

    • -
     

    Ekli dosyalar:

Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş