1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Okuloncesikolik.com internette öğretmenler için gerekli olan etkinlikleri, tutanakları ve gereken evrakları toparlayarak, ziyaretçilerine sunmayı amaçlayan; internet üzerinde Güvenli İnternet kampanyasını destekleyen bir forum eğitim sitedir.
    Uyarıyı kapat
  3. Merhaba okuloncesikolik.com kullanıcıları sitemize destek olmak için konulara cevap yazarak bizlere yardımcı alabilirsiniz.
    Uyarıyı kapat

2017 2018 Bicir Bicir Tam ve Yarim Günlük Planları

'Farklı Çocuk Eğitim Setleri ve Kitapları' forumunda Okulöncesikolik tarafından 5 Eki 2017 tarihinde açılan konu

Bu Sayfayı Paylaş

  1. Okulöncesikolik

    Okulöncesikolik Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    20 Tem 2017
    Mesaj:
    429
    Alınan Beğeniler:
    15
    2017 2018 Bicir Bicir Tam ve Yarim Günlük Planları - Farklı Çocuk Eğitim Setleri ve Kitapları - Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz



    TAM GÜNLÜK EĞİTİM PLANI

    BENZER /FARKLI



    Etkinlik Çeşidi : Türkçe -Okuma yazmaya hazırlık etkinliği (Bütünleştirilmiş bireysel etkinlik)

    Yaş Grubu (Ay) :


    KAZANIM VE GÖSTERGELER

    Bilişsel Gelişim

    Kazanım 1. Nesne/durum/olaya dikkatini verir.

    Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır.

    Dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.

    Kazanım 5. Nesne ya da varlıkları gözlemler.

    Göstergeleri: Nesne/varlığın adını, şeklini söyler.

    Kazanım 8. Nesne ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır.

    Göstergeleri: Nesne/varlıkların şeklini ayırt eder, karşılaştırır.


    ÖĞRENME SÜRECİ

    Etkinlik öncesi ikisi aynı biri farklı yaprak şeklinde çomak kuklaları ve iki uğur böceği çomak kuklaları hazırlanır. Çocuklar minderlerini alarak yere daire biçiminde otururlar. Öğretmen eline uğur böceği çomak kuklasını alarak öyküyü anlatmaya başlar.


    Öykümüz,


    YAPRAK BULALIM


    Uğur böceği Pırpır, yaprakları çok sevdiği için yumurtalarını yaprakların altına saklamış. Oradan ayrılarak arkadaşı

    Benek’in yanına gitmiş. Birlikte uçmuşlar, uçmuşlar sonra bir çiçeğe konmuşlar.

    Pırpır : Ben yumurtalarımı yaprağın altına sakladım, demiş.

    Benek : Bana da yaprak bulalım yumurtalarımı saklayalım, demiş.

    Birlikte uçmaya başlamışlar. Pırpır kendi yumurtalarını koyduğu yaprağı görmüş.

    -İşte benim yumurtalarım burada, sen de onun yanındaki yaprağa yumurtalarını sakla, demiş.

    Benek : Olmaz aynı şekildeki yapraklara yumurtamı saklamam. Sonra yumurtalarımız karışır, demiş.

    Birlikte farklı şekilde yaprak aramış sonunda istedikleri yaprağı bulmuşlar.

    İşte bu yaprağın şekli çok farklı demişler. Benek yumurtalarını o yaprağın altına saklamış.

    Sonra birlikte uçmaya başlamışlar. Seçkin TABAR


    Materyaller

    Çomak kuklalar

    Kavramlar

    Zıt (Benzer-farklı)

    Sözcükler

    Yaprak



    Değerlendirme

    Öykümüzde hangi kuklaları kullandık?

    Pırpır yaprağın üzerine ne bıraktı?

    Benekli neden farklı yaprak aradı?


    Çocuklara çalışma sayfaları dağıtılır ve yönergeleri açıklanır. "Şekli, diğerlerinden farklı olan yaprağı boyayalım. "


    Uyarlama
     

    Ekli dosyalar:

Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş